top of page

Planeet α - Ontsnap in een woordenwereld.




Γγεία σου, hallo, bonjour, hola, Hello! Welkom op Planeet α, mijn persoonlijke schrijfblog

Leef lang in bloei?

Je besprenkelen met veelzijdige creativiteit en experiment. Alles waar een mijmerend hart sneller van gaat slaan. Want er niets mis met fantaseren over alternatieve mogelijkheden. Via Planeet α ontdek ik mijn pad als storyteller. Verhalen verzinnen, audio verzorgen voor luisterboeken en/of boekcovers ontwerpen. Dit smaakt naar meer. Mijn creatief ei kwijt kunnen, dát is mijn avontuur op Planeet α.


Aliën of Alien?

Ik heet Aline, vaak verward met Alien. Al zou Aliën niet me niet mis staan. Geboren in '91 omarmde ik als kind mijn innerlijk geeky deugniet. Belleke trek (sorry buren), Schipper mag ik overvaren of 1, 2, 3, piano spelen. Mijn knieën waren wekelijks versierd met schaafwonden van het vallen met de fiets. En dan gebeurde er wat magisch, de komst van spelconsoles en het internet.

Dat was iets buitenaards. Rare geluiden die de telefoonverbinding verstoorde. Ik was er als kind van overtuigd dat dit een extra terrestrisch geheime code moest zijn. Codes ontcijferen is als diep verborgen verhalen opgraven die popelen om verteld te worden. Het wonder is geschied, de meteoor is door het heelal, ik heb een blog. En de goesting om te schrijven is meer dan groot!

22 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page